ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد

ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینیان ساکن شهر «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خواست، این شهر را تخلیه کنند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۳۷۶۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان این شهر هشدار داد و از آن‌ها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیرو‌های حماس را هدف قرار می‌دهد.

خبرنگار سایت خبری «غزه اکنون» گزارش کرد به دلیل بمباران شدید ارتش رژیم صهیونیستی، موجی از انتقال شهروندان در مناطق «بیت حانون» و «بیت لاهیا» به مراکز آوارگان در شمال غزه مشاهده می‌شود.

خبرنگار سایت خبری شهاب هم اعلام کرد توپخانه رژیم صهیونیستی در حال حمله به مناطق مختلف شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه است.

وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه در ۲۰۰ روزگی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای غزه را حدود ۳۴ هزار ۲۰۰ شهید و شمار زخمی‌ها را بیش از ۷۷ هزار تن گزارش کرد.

این وزارتخانه با اشاره به ویرانگری‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد تاکنون ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشت از خدمات رسانی خارج شده‌اند و ۱۲۶ اورژانس نیز آسیب دیده و از کار افتاده‌اند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار